Postin lakon vaikutukset Keravan Energialla

12.11.2019

Postin meneillään oleva lakko vaikuttaa muun muassa laskujemme toimittamiseen. Käytämme vaihtoehtoisia jakeluyhtiöitä paperilaskujen jakeluun, mutta kaikki asiakkaamme eivät asu näiden jakeluyhtiöiden toimialueen piirissä. Näin ollen paperilaskujen toimitus voi joidenkin asiakkaidemme kohdalla viivästyä. Jos epäilet että laskusi on jäänyt saapumatta, kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Löydät energialaskusi aina Asiakasportaalistamme

Kirjautumalla Asiakasportaaliimme voit tarkastella avointen ja maksettujen laskujesi lisäksi asiakas- ja sopimustietojasi sekä energiankulutustasi jopa tunnin tarkkuudella.

Kirjaudu palveluun tästä

Vältä jakeluhäiriöt - siirry e-laskuun

Siirtymällä e-laskuun varmistat, että saat laskusi ajallaan perille. E-lasku on turvallinen ja nopea tapa maksaa laskut. Voit valita veloitetaanko maksut tililtäsi automaattisesti, vai vasta sen jälkeen, kun olet hyväksynyt ne verkkopankissa. Maksetut e-laskut säilyvät verkkopankin arkistossa, josta niitä on helppo tarkastella tarvittaessa myöhemmin. Ota e-lasku käyttöön verkkopankissasi. Lisää tietoa saat omalta pankiltasi.

Muistutus ennen laskun erääntymistä

Ennen kuin maksamaton lasku erääntyy, lähetämme asiakkaillemme muistutuksen tekstiviestillä tai sähköpostitse. Jos saat tällaisen viestin etkä ole saanut laskua, ehdit vielä reagoida ja olla yhteydessä asiakaspalveluumme.


Takaisin uutisiin