Uusi asiakastietojärjestelmä tuo muutoksia laskuihin ja sähköiseen asiointiin

Olemme ottaneet käyttöön uuden asiakastietojärjestelmän, jonka myötä mm. laskujemme ulkoasu muuttuu ja sähköisen asioinnin palvelumme paranee.


Uusi asiakasportaali

Uusi asiakasportaalimme palvelee 24 tuntia vuorokaudessa. Portaalissa voit mm. päivittää asiakastietosi, tarkkailla energiankulutustasi jopa tuntitasolla sekä tarkastella sopimuksiasi ja laskujasi. Portaalia kehitetään vielä, joten sen sisältöön ja ulkoasuun voi tulla muutoksia.

Palvelu korvaa vanhat OmaEnergia- ja Online-palvelumme. Kirjaudu asiakasportaaliin osoitteessa
portal.keravanenergia.fi


Muutoksia laskuihin

Jatkossa laskuillamme on uusi raikkaampi ulkoasu. Maksutiedot löytyvät tuttuun tapaan laskun alareunasta, mutta tilisiirtolomakkeesta on luovuttu.

Lasku perustuu laskutushetkellä tiedossa olevaan tunneittain mitattuun kulutukseen. Mikäli emme saa sähkömittarilta kaikkia tuntikulutustietoja, arvioimme sähkönkulutuksen. Oikaisemme arvioidun
kulutuksen, kun olemme saaneet kulutustiedot sähkömittarilta.


Kysyttävää?

Asiakaspalvelumme neuvoo numerossa (09) 584 9550 ja sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@keravanenergia.fi.


Takaisin uutisiin