Hyppää sisältöön

Sähkön ja kaukolämmön jakelukeskeytykset

Sähkön jakelukeskeytykset

Sähkönjakelun keskeytyskartta

Kaukolämmön jakelukeskeytykset

KAUKOLÄMMÖN KESKEYTYKSET

Sähkökatko – mistä tietoa, miten toimia?

KESKEYTYSKARTTA

Keskeytyskartassamme osoitteessa keskeytykset.keoy.fi näkyvät viat ovat keskijännitevikoja, jotka ovat jo tiedossamme. Päivitämme keskeytyskarttaan vian laajuuden ja sähkökatkojen arvioidun keston.

VIKAILMOITUS

Mikäli tiedät vikapaikan (esim. puu kaatunut johdolle), soita vikapäivystysnumeroomme 020 690 590 ja kerro tietosi – näin nopeutat viankorjausta. Voit myös tehdä vikailmoituksen sähköisesti osoitteessa kerava.aidonone.com.

TILAA TEKSTIVIESTI-
TIEDOTTEET

Sähköverkkomme varrella asuvat asiakkaat Keravalla ja Sipoossa (sähkönsiirron asiakkaat) voivat tilata tiedotteet sähkökatkoista tekstiviestitse matkapuhelimeen. Tekstiviestin tilaaminen on maksutonta. Tilaa tiedotteet lomakkeella tällä sivulla.

TARKISTA MYÖS SULAKKEET

Jos sähköt puuttuvat vain sinulta, ja vikaa ei näy keskeytyskartassa, vika voi olla esimerkiksi kiinteistösi pääsulakkeissa. Lue miten tarkistat sulakkeesi sähköhäiriötilanteessa. 

Suunnitellut keskeytykset ilmoitetaan aina asiakkaille

Suunnitelluista sähkönjakelun keskeytyksistä ilmoitetaan asiakkaille aina ennakkoon. Yleensä peruutustieto tulee verkkoyhtiölle niin lähellä toteutusajankohtaa, että asiakkaille ei postitse ehditä ilmoittaa peruuntumisesta. Tällaisissa tilanteissa peruuntumisesta ilmoitetaan asiakkaille tekstiviestillä ja/tai sähköpostilla asiakkaille, jotka ovat sallineet tiedotteiden lähetyksen asiakasportaalissa: portal.keravanenergia.fi

Salli tiedotteiden lähetys asiakasportaalissa

Vakiokorvaukset pitkistä sähkökatkoista

Sähkömarkkinalain mukaan asiakkaalla on oikeus saada korvausta yli 12 tuntia kestäneestä sähkökatkosta.

Lue lisää vakiokorvauksesta

Sulje