Hyppää sisältöön

Hae laskulle maksuaikaa

Viime aikoina sähkön hinnassa on tapahtunut paljon heilahtelua ja etenkin lämmityskautta kohti mentäessä korkeat hinnat voivat päästä yllättämään. Tämä aiheuttaa haasteita erityisesti sähkölämmitteisten pientalojen asukkaille, sillä erityisesti talven sähkölaskut voivat nousta suuriksi.

Tarjoamme kuluttaja-asiakkaillemme mahdollisuuden hakea laskuille lisää maksuaikaa. Yritysten laskuille emme myönnä ylimääräistä maksuaikaa. Maksuaikaa voi hakea alkuperäiselle laskulle, josta ei ole vielä lähetetty muistutusta. Laskun siirryttyä perintään, tulee siihen liittyvissä kyselyissä olla yhteydessä perintäkumppaniimme Ropoon.

Laskun eräpäivää voi siirtää korkeintaan 14 vuorokautta.

Huomioithan, että samaan aikaan maksuohjelman kanssa muodostuu normaaliin tapaan uusia sähkölaskuja.

Jos sinulla on maksuvaikeuksia, kerrothan meille tilanteestasi mahdollisimman pian. Maksuvaikeuksissa ota yhteyttä sähköpostitse luotonvalvonta@keravanenergia.fi.

Hae maksuaikaa laskulle

Voit hakea lisää maksuaikaa laskullesi asiakasportaalissamme.

Kirjaudu OmaSähköön

Maksusuunnittelu

Sulje
Search